PROGRAM MEDNARODNE KONFERENCE
PROGRAM MEDNARODNE KONFERENCE MLADINSKEGA DOMA JARŠE 2024 | |||||||||||
PETEK, 7. 6. 2024 | |||||||||||
OTVORITEV 4. MEDNARODNE KONFERENCE | |||||||||||
"SODOBNI IZZIVI DELA Z MLADIMI IZ RANLJIVIH SKUPIN" | |||||||||||
11.30-12.45 | 1. del Erasmus+ mreženja (contact making room) | ||||||||||
13.00-13.05 | NAGOVOR RAVNATELJICE MLADINSKEGA DOMA JARŠE mag. INE KREFT TOMAN | ||||||||||
13.05-13.10 | PREDSTAVITEV MLADINSKEGA DOMA JARŠE S KRATKIM FILMOM | ||||||||||
13.10-13.15 | NAGOVOR NAMESTNIKA VARUHA ČLOVEKOVIH PRAVIC dr. JOŽETA RUPARČIČA | ||||||||||
PLENARNA PREDAVANJA | |||||||||||
13.20-13.25 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJA: doc. dr. MILKO POŠTRAK (SLOVENIJA) | ||||||||||
13.25-14.10 | PLENARNO PREDAVANJE: V ISKANJU IDENTITETE | ||||||||||
14.10-14.20 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||||||||||
14.20-14.30 | ODMOR | ||||||||||
14.30-14.35 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE: MAJA MILAČIĆ (SRBIJA) | ||||||||||
14.35-15.20 | PLENARNO PREDAVANJE: POT DO IDENTITETE | ||||||||||
15.20-15.30 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||||||||||
15.30-16.00 | ODMOR / COFFEE BREAK | ||||||||||
PREDSTAVITVE PRISPEVKOV V SEKCIJAH | |||||||||||
SEKCIJA 1 (SOBA 1) | SEKCIJA 2 (SOBA 2) | SEKCIJA 3 (SOBA 3 - TUJCI) | SEKCIJA 4 (SOBA 4) | ||||||||
16.00-16.25 | Tjaša Steiner | Luka Dobovičnik | Anna Serdinova | Aina Garcia Ballester | |||||||
RAZVIJANJE SODELOVANJA MED ŠOLO IN STARŠI UČENCEV S ČVM | IZVEDBA INTENZIVNEGA ŠPORTNO-DOŽIVLJAJSKEGA PROGRAMA V DOMAČEM OKOLJU OTROK IN MLADOSTNIKOV SC MDMB | GAMING ADDICTIONS VS SPORTS: SUMMER SWIM CAMP WITH OLYMPIC STARS FOR YOUTH | INTERACTIVE GROUPS. A SUCCESSFUL EDUCATIVE ACTION | ||||||||
16.25-16.50 | Andrejka Alt | Alja Zajec | Leva Rocena | Oltiana Rama | |||||||
DELO S STARŠI PO IZHODIŠČIH IZKUSTVENE DRUŽINSKE TERAPIJE V MOBILNI SLUŽBI | PLANINSKI KROŽEK – ODNOSNI MOST MED VZGOJITELJEM IN MLADOSTNIKOM | Philosophy with children: a possible approach to working with at-risk youth? | CROSS -SECTORIAL COLLABORATION AND NETOWRKING FOR STRENGTHENING YOUTH CIVIC SPACE AND CIVIC ENGAGEMENT | ||||||||
16.50-17.15 | Tjaša Koren | Irma Prevc | Andrea Scannavino & Benedetto Campione | Helena Sipiläinen | |||||||
PODPORA DRUŽINI PRI NAČRTOVANJU BIVANJA V DOMAČEM OKOLJU | POHODNIŠKI DNEVNIK – AKTIVNO PREŽIVLJANJE PROSTEGA ČASA | INNOVATIVE SPORTS AND ARTS METHODS IN EDUCATION | STANDING ON MY OWN FEET – LOHJA´S PATH TO IDENTITY | ||||||||
17.15-17.30 | ODMOR | ||||||||||
17.30-17.55 | Eva Breznik | Klavdija Murko | 2. del Erasmus+ mreženja (contact making room) | Janja Bolte | |||||||
VLOGA REPREZENTACIJ NAVEZANOSTI PRI VZPOSTAVLJANJU ODNOSA Z MLADIMI IZ RANLJIVIH SKUPIN: VAREN PROFESIONALEN ODNOS KOT VAROVALNI DEJAVNIK NA PODROČJU DUŠEVNEGA ZDRAVJA MLADIH | POMEN VRSTNIŠKEGA TUTORSTVA ZA SOCIALNO INTEGRACIJO OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI | SODOBNI IZZIVI RAZREDNIKA IN UČITELJA V PRAKSI Z DIJAKI TUJCI | |||||||||
17.55-18.20 | Stjepan Paladin | Dominika Pajnik | Renata Kolbl | ||||||||
STROKOVNI DELAVCI IMAJO KLJUČNO VLOGO PRI SODELOVANJU Z RANLJIVIMI MLADIMI | PREVENTIVNO DELO Z UČENCI S ČVT V OSNOVNI ŠOLI | PRISTOPI ZA USPEŠNO INTEGRACIJO UČENCEV ALBANSKE NARODNOSTI V OSNOVNOŠOLSKO IZOBRAŽEVANJE | |||||||||
18.20-18.45 | Petra Mustar | Matej Zaplotnik | Katja Prelesnik | ||||||||
UPORABA GENOGRAMA PRI SVETOVALNEM DELU Z RANLJIVIMI MLADOSTNIKI | VPLIV LOČITVE STARŠEV NA OBLIKOVANJE IDENTITETE POSAMEZNIKA | NA MLADIH SVET STOJI, KAKO PA STOJIJO MLADI? OBLIKOVANJE IDENTITETE PREKO KONFLIKTNIH SITUACIJ ON SAMOPOŠKODOVALNEM VEDENJU | |||||||||
18.45-18.50 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE: Manca Dorrer (SLOVENIJA) | ||||||||||
18.50-19.45 | PLENARNO PREDAVANJE: delavnica DOBRODEJNI UČINKI USTVARJANJA FILMOV ZA MLADOSTNIKE (FILM/VIDEO TERAPIJA) | ||||||||||
19.45-19.50 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA |
SOBOTA, 8. 6. 2024 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
"SODOBNI IZZIVI DELA Z MLADIMI IZ RANLJIVIH SKUPIN" | |||||||||||
9.00-9.10 | NAGOVOR RAVNATELJICE MLADINSKEGA DOMA JARŠE mag. INE KREFT TOMAN | ||||||||||
9.10-9.20 | PREDSTAVITEV MLADINSKEGA DOMA JARŠE S KRATKIM FILMOM | ||||||||||
9.20-9.25 | NAGOVOR MLADOSTNIKA SAMA MEDICA | ||||||||||
PLENARNA PREDAVANJA | |||||||||||
9.30-9.35 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE: SIMONA MIKEC (SLOVENIJA) | ||||||||||
9.35-10.20 | PLENARNO PREDAVANJE: AKTIVNA PARTICIPACIJA OTROK KOT STANDARD DELA Z OTROKI | ||||||||||
10.20-10.30 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||||||||||
10.50-10.55 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE: CELINE D'HONT (BELGIJA) | ||||||||||
10.55-11.40 | PLENARNO PREDAVANJE: RESHAPING SCHOOLS:WHAT DO YOUNG PEOPLE TRULY NEED TO DO WITH THEIR TIME? PRACTICES AND BENEFITS OF OPEN SCHOOLING | ||||||||||
11.40-11.50 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||||||||||
PREDSTAVITVE PRISPEVKOV V SEKCIJAH | |||||||||||
SEKCIJA 1 (SOBA 1) | SEKCIJA 2 (SOBA 2) | SEKCIJA 3 (SOBA 3 - TUJCI) | SEKCIJA 4 (SOBA 4) | ||||||||
12.00-12.25 | dr. David Modic | Kristian Majcen | Kosta Gajić | Nanette Ranta | |||||||
NE VEM KAKO SO ODKRILI MOJ DOMAČ NASLOV! – RANLJIVE SKUPINE IN OPERATIVNA VARNOST | ODZIV ŠOLE PO SAMOMORU DIJAKA SKOZI PRIZMO SMERNIC ZA POSTVENCIJO | TELEPHONE AND CHAT COUNSELING - MENTAL HEALTH OF YOUNG PEOPLE AND INTERVENTIONS IN CRISIS SITUATIONS | SOCIAL IDENTITY OF BOYS AND YOUNG MEN WITH MIGRANT BACKGROUNDS IN FINLAND | ||||||||
12.25-12.50 | Vida Kokelj | Andreja Kos | Natasha Bogoevska & Suzana Bornarova | Justinas Volungevičius | |||||||
SISTEMSKI PRISTOP K DELU S SKUPINO - ZAZNAVANJE POMEMBNIH DOGODKOV Z VIDIKA MLADIH IN VODJE | OBRAVNAVA SAMOMORA SKOZI FILM V SREDNJI ŠOLI: »RAZREDNI SOVRAŽNIK« | CHILDREN AND YOUTH IN ALTERNATIVE CARE – HUMAN RIGHTS AND NEEDS PERSPECTIVE | WHY TRAVEL BY BUS TO AFRICA TO BECOME A TEACHER? | ||||||||
12.50-13.15 | dr. Marija Paladin | Tina Rezar | Yoana Barakova | Veronika Dora Bucs-Tonk | |||||||
MLADI IZ RANLJIVIH SKUPIN IN SODOBEN TRG DELA V LUČI ZAGOTAVLJANJA RAZNOLIKOSTI IN TRAJNOSTNEGA POSLOVANJA V ORGANIZACIJAH | SAMOPOŠKODOVANJE, SAMOMORILNOST MLADOSTNIKOV V DIJAŠKEM DOMU | APPLYING THE RAN’S GAMMMA+ MODEL TO PRACTICE: ANALYSING ITS CORE STRENGTHS THROUGH PERSONAL EXPERIENCE | MARTIAL ARTS AS A KEY TO DEAL WITH PERSONAL AND SOCIAL CHALLENGES | ||||||||
13.15-15.00 | ODMOR ZA KOSILO | ||||||||||
15.00-15.25 | Sanja Brezničar | Anže Selko | Mesut Göre | Alain Vandervliet | |||||||
VEČKRATNA MARGINALIZACIJA DRUŽIN, VKLJUČENIH V MOBILNO SLUŽBO IN MOŽNOSTI POMOČI | ELEMENTI SVETOVALNIH PROCESOV PRI OBRAVNAVI MLADOSTNIKOV ZARADI TEŽAV Z UPORABO DROGE | „KONTRA HÄUSLICHE GEWALT“ – DOMESTIC VIOLENCE CONFLICT TRAINING | HOW TO HELP BUILD THE YOUTH’S SELF-CONFIDENCE IN A DEPRECIATED INDUSTRIAL FIELD | ||||||||
15.25-15.50 | Irena Andolšek | Lea Furlan & Vesna Šmarčan | Nazareth Peral | Dora Lourenço & António Pacheco | |||||||
SOCIALNE SPRETNOSTI - TEMELJ ŽIVLJENJSKIH VEŠČIN | PODPORA STROKOVNIM DELAVCEM ZA PREPREČEVANJE ZASVOJENOSTI OD PREPOVEDANIH DROG MED MLADOSTNIKI | NON-COMPETITIVE SPORTS AND COLLABORATIVE GAMES | CULTIVATE + A PROJECT TO MOTIVATE AT-RISK YOUTH THROUGH ENTREPRENEURSHIP | ||||||||
15.50-16.15 | Klaudija Kovač | Biljana Vilendečić Seidl & Kaja Knavs | dr. Nicole Rosenbauer | Lorenzo Menozzi & Livia Grasselli | |||||||
SODELOVANJE S STARŠI OTROK S POSEBNIMI POTREBAMI NA OŠPP | OBRAVNAVA MLADOLETNIKOV S TEŽAVAMI ZARADI UŽIVANJA DROG | WHEN THE WHOLE FAMILY MOVES IN – INSIGHTS INTO A FAMILY-INTEGRATIVE APPROACH | HOW DIFFERENT IS ENGAGING AT-RISK YOUTH IN THE OLD WAY (SPORT) VS. THE NEW WAY (HIGH-TECH)? A PRACTICAL EXAMPLE OF DIGITAL CHARME. | ||||||||
16.15-16.40 | Irena Borštnar | Andrej Brdnik Stupan & Maša Kerin | Nina Möckel | Winde Verhulst | |||||||
GRADNJA POGOVORNIH MOSTOV S STARŠI | PRESTOPNIK, DROGERAŠ, KRIMINALEC – KDO SEM JAZ? | UNDERSTANDING THE NORMALITY OF THE UNNORMAL- THE IMPACT OF SELFUNDERSTANDING FOR YOUTH AT RISK | (RE)SCULPTING YOUR INNER WORLD; A HOLISTIC, CREATIVE APPROACH FOR INDIVIDUAL THERAPY | ||||||||
16.40-17.00 | ODMOR / COFFEE BREAK | ||||||||||
15.00-16.30 | ŽIVA KNJIŽNICA vzporedno s sobami | ||||||||||
17.00-17.25 | Nuša Ferjančič | Petra Brkić Omahen | Sofija Georgievska & Natasha Bogoevska & Suzana Bornarova | Antoine Geslin | |||||||
SPODBUJANJE OSEBNOSTNEGA RAZVOJA MLADIH S POMOČJO LITERATURE IN FILMA | RAZVIJANJE KOMUNIKACIJSKIH VEŠČIN KOT OBLIKA PREVENTIVNEGA DELA NA PODROČJU DUŠEVNEGA ZDRAVJA MLADIH | YOUTH AND MENTAL HEALTH: HOW RESPONSIVE ARE WE TO YOUTH NEEDS? | YOUTH PERSPECTIVE FOR DRUGS AND ADDICTION | ||||||||
17.25-17.50 | Katarina Jelenec | Urška Bedek | dr. Hubert Höllmüller | Matthew Pulis | |||||||
USTVARJANJE ŠOLSKEGA GLASILA Z UČENCI S ČUSTVENIMI IN VEDENJSKIMI TEŽAVAMI | UPORABA MEDIACIJE V OSNOVNI ŠOLI | FAMILY GROUP CONFERENCE – A GAMECHANGER IN WORKING WITH FAMILIES | JOURNEY OF SELF-DISCOVERY: EXPLORING IDENTITY AND SPIRITUALITY AMONG ADOLESCENTS THROUGH GAMING-BASED INTERVIEWS | ||||||||
17.50-18.15 | Simona Zaletel | Barbara Gregorič | Milica Rakić | Tatiana Leijten & Caaroline Berscheid | |||||||
DRAMA KOT SREDSTVO ZA DOSEGANJE VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNIH CILJEV IN VKLJUČEVANJE MLADIH IZ RANLJIVIH SKUPIN | STRATEGIJE POUČEVANJA SOCIALNIH IN EMOCIONALNIH SPRETNOSTI PRI DODATNI STROKOVNI POMOČI | A PLACE TO BE “DIFFERENT“ VERSION OF YOURSELF | EMPOWERING YOUNG PEOPLE THROUGH CREATIVITY, STRUCTURE AND SUPPORT | ||||||||
18.15-18.30 | Leja Terbuc | Anita Kararaj | Hanna Kishkurna | Onur Erdogan | |||||||
KREPITEV KOMPETENC KOT VAROVALNI DEJAVNIK DUŠEVNEGA ZDRAVJA: PRIMER MLADINSKE IZMENJAVE »FREE SOCIAL TIME ACTIVITIES IN NORWAY« | MENTAL HEALTH AND THE IMPORTANCE OF KEEPING A DAILY BALANCE | CONTRIBUTION - WORKSHOP: "VOICES UNHEARD: A FORUM THEATRE EXPLORATION OF YOUNG PEOPLE'S MENTAL HEALTH" | EMPOWERING AT-RISK YOUTH THROUGH THEATRE; OVERCOME OBSTACLES |
NEDELJA, 9. 6. 2024 | |||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
"SODOBNI IZZIVI DELA Z MLADIMI IZ RANLJIVIH SKUPIN" | |||||||||||
9.00-9.05 | NAGOVOR ORGANIZATORJA | ||||||||||
9.05-9.10 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJA: MATIC NOVAK (SLOVENIJA) | ||||||||||
9.10-9.55 | PLENARNO PREDAVANJE: SPREMINJAMO ADHD V SUPERMOČ | ||||||||||
9.55-10.10 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||||||||||
10.10-10.15 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJA: JOE THOMPSON (SEVERNA IRSKA) | ||||||||||
10.15-11.00 | PLENARNO PREDAVANJE: STEPS TO COPE, SUPPORTING YOUNG PEOPLE AFFECTED BY A PARENT OR CARER’S DRUG USE, ALCOHOL MISUSE AND /OR MENTAL ILL-HEALTH | ||||||||||
11.00-11.15 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||||||||||
11.15-11.30 | ODMOR IN COFFEE BREAK | ||||||||||
PREDSTAVITVE PRISPEVKOV V SEKCIJAH | |||||||||||
SEKCIJA 1 (SOBA 1) | SEKCIJA 2 (SOBA 2) | SEKCIJA 3 (SOBA 3 - TUJCI) | SEKCIJA 4 (SOBA 4) | ||||||||
11.30-11.55 | Eva Korenč | Janko Stergar | Marie De Muijlder | Giovanni Zalloni | |||||||
DOKUMENTARNI FILM KOT INOVATIVNA METODA DELA S STARŠI | OD PROBLEMOV K REŠITVAM: UPORABA V REŠITEV USMERJENEGA PRISTOPA PRI SVETOVALNEM DELU Z MLADOSTNIKI | "BECOME WHAT YOU ARE": A LOOK BACK AT TWO YEARS OF FIELD EXPERIENCE WITH THE LYCÉE VOYAGEUR | GET SUPPORT ON PROMOTING AND DISSEMINATING YOUR EU+ PROJECT WITH THE YOUREUROPEHUB SOCIAL MEDIA CHANNEL | ||||||||
11.55-12.20 | Hana Mulalić | Ana Polona Golobič | Matilda Zizolli | Samuel Kindu | |||||||
SODELOVANJE STROKOVNIH CENTROV Z ROMSKIMI DRUŽINAMI Z VIDIKA STROKOVNIH DELAVCEV | SPODBUJANJE DUŠEVNEGA ZDRAVJA MLADIH – PRIMER DOBRE PRAKSE Z GLUHO PRISELJENKO IZ UKRAJINE | CHALLENGES OF YOUTH DIAGNOSED WITH MENTAL HEALTH DISORDER | LESS IS MORE OPTIMIZING YOUR HEALTH WITH MINIMAL RESOURCES | ||||||||
12.20-12.45 | Maja Peršič | Sanja Zgonc | Valérie Ladrat-Sandot | Yasin Adali | |||||||
VLOGA STROKOVNE DELAVKE V NEFORMALNEM PODPORNEM PROGRAMU DRUŽINSKE POČITNICE | PSIHOSOCIALNA POMOČ IN PODPORA UČENCU Z RAKAVIM OBOLENJEM | AUDIOVISUAL CREATION: A TOOL FOR CONSTITUTION AND LEARNING | LET’S PLAY, SING AND DRAW OUT !!! (ADOPTING NFE METHODS INTO FORMAL EDUCATION FOR ADOLESENCES) | ||||||||
12.45-14.05 | ODMOR ZA KOSILO | ||||||||||
14.05-14.30 | Matejka Kljun | Ana Plesec | Juan Salvador Cruz Gutiérrez | ||||||||
PRIMER DOBRE PRAKSE TIMSKEGA PRISTOPA ŠOLE K DIJAKU Z VEDENJSKIMI TEŽAVAMI | NEVIDNE RANLJIVE SKUPINE MLADOSTNIKOV | 3D DESIGN TOOLS TO ENHANCE LEARNING IN MID-TERM EVALUATIONS FOR ESC VOLUNTEERS | |||||||||
14.30-14.55 | dr. Katja Guštin | Liljana Lazar | ODHOD TUJCEV Z ORGANIZIRANIM PREVOZOM | ||||||||
SAMOPOŠKODBENO VEDENJE PRI MLADOSTNIKIH | VPLIV UČENJA RAZMIŠLJANJA Z ORODJI CORT1 NA RAZVIJANJE IDENTITETE | ||||||||||
14.55-15.20 | Urša Lesar | Ana Petrun | |||||||||
UMETNOST TETOVIRANJA – RAZISKOVANJE TATUJEV V LIKOVNI UČILNICI | DIGITALNA ODVISNOST JE POSEBNA GROŽNJA ZA OTROKE S POSEBNIMI POTREBAMI - PRIMER DOBRE PRAKSE V ŠOLI | ||||||||||
15.25-16.00 | KONEC KONFERENCE |